[Pardus-kullanicilari] Klavye

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Şub 2006 Cum 15:02:11 EET

Fri, 17 Feb 2006 12:52:37 +0000, hüseyin bilen
<bilenhuseyin at hotmail.com> :

> Bios a girdim usb legacy,usb keybord support ve onun gibi herhangi
> birşey yok Bios version um P4145GV P3.00    Klavyem program
> açıldıktan sonra devreye giriyor Usb bağlantısına adaptör takıp
> normal klavye jak ından girdiğim zamanda aynı Pardus veya windows
> açılınca klavyede çalışıyor benim sıkıntım Grub açıldığında tercih
> yapmam gerektiğinde işlevsel değil Teşekkürler
Iste tamam, zaten Grub acildiginda daha isletim sistem(ler)i
yuklenmemis oldugundan devreye girmemis oluyorlar, orasi Bios'unuzun
kralligi. Ancak oradan yapacaginiz ayarlarla degisiklik yapabilirsiniz.

Isletim sistemi acildigi zaman kendi basinin caresine bakiyor zaten.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693