[Pardus-kullanicilari] Krdc bağlantı problemi

"M.Serdar Özmetin" sozmetin at exper.net.tr
17 Şub 2006 Cum 13:08:50 EET

      Merhaba. Krdc ile rpd 5.2 bağlantısı yapmaya çalışıyorum. Bağlantı
kuracağım server başka şehirde ve ben 1 Mbit adsl ile çıkıyrum. Server
ile aramızda VPN var. Bağlanmaya çalıştığımda (192.168.1.201: 3389) bir
pencere açılıyor ve anında program kapanıyor. rdp:/192.168.1.201
yazdığımda ise bir süre bağlantı kurmaya çalışıp, bağlantının
reddedildiğini söylüyor. Farklı çözünütlük ve bağlantı hızı
seçeneklerini denedim. Bu arada local networkde XP yüklü pc lere
bağlanabiliyorum. Acaba sorun nedir?