[Pardus-kullanicilari] inca usb modem sorunu

Halil Akın halilakin at gmail.com
17 Şub 2006 Cum 10:18:52 EET

modemimimn sitesine baktim linux die bi versionu yok google da da
areastirdim ayni sorundan yakinanlar var ama caresini bulan gormedim daha
pardus wqiki ye de baktim orda da inca ile alakali bisi yazmiodu ya da ben
goremedim
sonuc olarak modemimin usb programi yaninda verilen cd ile windows icin ve
linux verisonu yok
ben ise pardus 1.0 kullaniorum yardimci olursaniz sevnirim

Halil Akın <halilakin at gmail.com> wrote:

| ben de inca usb modem var bunun pardus versiyonunu bulmam gerekior  usb
den
| bağlanmam için inca amx ca81r

Pardus versiyonundan kastınız nedir? Kendisinin linux sürücüsü
bulunmaktamıdır?
Hangi çip seti kullanmaktadır?

- --
Sevgiler