[Pardus-kullanicilari] modüle'e parametre

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
17 Şub 2006 Cum 09:00:45 EET

Perşembe 16 Şubat 2006 20:33 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:
Selam
Devel çekirdek kullanıyorum:

Linux myAsusLaptop 2.6.15.1-18 #1 Wed Feb 1 14:35:35 EET 2006 i686 i686 i386
GNU/Linux

Sorunu anlamış değilim asus a2h/l kullandığım için mi nedir

modprobe acpi-cpufreq dediğimde
FATAL: Error inserting acpi_cpufreq
(/lib/modules/2.6.15.1-18/kernel/arch/i386/kernel/cpu/cpufreq/acpi-cpufreq.ko):
No such device

hatası meydana geliyor.

tam sorunu ayrıştıramadım ama benzer bir hatanın fedora için de olduğunu
google araştırmalarım sonucu gördüm. sorun aslında bende şu anladığım kadarı
ile acpi ile tv-out u çalıştırıyoruz? yada klavyeden sesi açma kapama veya
parlaklık ayarını .(acpi4asus açıklamaları) o zaman nasıl yapacağız bu konuda
bilgisi olan birisi varsa bilgilerini paylaşırsa sevinirim.

Kolay gelsin.

--
Ertuğrul Erata