[Pardus-kullanicilari] Pardus laser yazıcı sürücüleri

baring baring at dicle.edu.tr
16 Şub 2006 Per 14:18:11 EET

Öncelikle bu linux sürüm için katkıda bulunan herkesi kutlarım. Bir
hafta içinde beş defa, farklı linux sürümlerini kurup bir türlü
istediğimi elde edemedikten sonra Pardusu denedim. Biraz eksikliğine
rağmen oldukça tatmin edici bir işletim sistemi fakat ne yazık ki paket
yönetiminde kendi derleyicilerinden başka paketlerin kullanımına izin
vermemesi tek sıkıntı veren yönü olarak görünüyor. Elimdeki yazıcı E232
ve sürücü listesinde adı olmadığı için kuramadım. Orijinal cd içinde RPM
olarak sürücüsü bulunmasına rağmen bunu kurmak mümkün değil. Üretici
firma ise bilinen linux sürümleri dışında sürücü üretmemiş. Pardus'un
kaynak kütüphanesind de bununla ilgili ne bir bilgi nede derlenmiş bir
yama bulamadım. Sorum şu içinizde benimle aynı sorunu yaşayıp çözen
varsa lütfen yöntemini bize aktarsın veya "buradan geliştiricelere
sesleniyorum!" bu sorunu çözmek için birşeyler yapın lütfen....

Saygılarımla

Gürol BARIN