[Pardus-kullanicilari] menü içinde eylemler kýsmýna dair:nasýl deðiþiklik yapabilirim?

Barýþ Metin baris at uludag.org.tr
15 Þub 2006 Çar 14:25:44 EET

Çarşamba 15 Şubat 2006 10:05 tarihinde, remzi kavcioglu şunları yazmıştı:
> ne yaptığımı nasıl yaptığımı hatırlamamakla birlikte
>  işte o "ayarlar" artık orda değil .
>
> geri istiyorum , menü düzenleme aracı sadece programlar başlığında
> değişiklikler yapıyor. oraya birşeyi nasıl ekler çıkartırım(çıkartmıcam
> valla )

Panele sağ tıklayarak ulaşabileceğiniz Panel Yapılandırma
penceresinden "Menüler" bölümüne geçin. Sağ tarafta "Seçimlik Menüler"i
göreceksiniz. Oradan "Ayarlar"ı aktif hale getirebilirsiniz.

Ayarlar menüsünü bir sonraki sürümde ön tanımlı olarak da kapatacağız.
Yapılandırma seçeneklerine erişim için doğrudan Pardus Yapılandırma Merkezi
(TASMA)'nın kullanması yeterli oluyor. Sizin gibi hızlı bir şekilde Ayarlar'a
ulaşmak isteyenler için yukarıda anlatıldığı gibi bu özelliği açmak yeterli
olacak tabi.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin