[Pardus-kullanicilari] Cd sürücüsü kopya cd'leri okumayan bir diz üstü bilgisaya

Can Mech can_mech at hotmail.com
14 Şub 2006 Sal 21:08:53 EET

Kmail yapılandırmayı becerdik ama sanırım
yalnış adres kullanmışım pop3 ve smtp olarak.
neyse...

soruya cevap :
Kopya CD ne demek ki. Eğer kastettiğiniz çok düşük kaliteli
CD ise ben onlardan birini kullanarak (yani ISO yu ona burn ederek) pardus u
kurdum.Ki benim CD okuyucumun canı çıktı artık. Bence
yeni bir cd ye kaydederek tekrar deneyin.Bir de kurulum belgesini okuyun
orada tam ve doğru yazılımı
kopyaladığınızın testi var ama ben denemedim
açıkçası.

"
Merhaba,
Dell Inspiron 5100 marka bir diz üstü bilgisayara Pardus kurmaya
heveslendim ancak cd hatası yüzünden kurulum yarım kaldı.
Makinenin
kopya cd'leri okumadığını öğrendim. Dosyaları
hard diske bir şekilde
kopyalayıp kurmanın bir yolu var mı ? Saygılar"

Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna
güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/