[Pardus-kullanicilari] drscheme pisi paketi

Ilker tux.coder at gmail.com
14 Şub 2006 Sal 18:13:23 EET

Merhabalar,
Pardus'u ikinci bilgisayarima kurdum ve gercekten suse kullanmama
ragmen daha ilk surumunden memnun kaldim.Ancak soyle bir problemim
var: Programlama derslerinde dil olarak Scheme (Lisp'in bir lehcesi)
kullaniyoruz ve ortam olarak DrScheme tercih ediyoruz.Saniyorum
DrScheme'in pisi formatinda paketlenmesi sadece benim degil benim gibi
daha bircok kisinin isine yarayacaktir.Bu yuzden bir arkadasimizdan bu
programi paketlemesini rica ediyorum.

Iyi calismalar...