Re: [Pardus-kullanicilari] iptables acil yardım

Suha Çelik suhacelik at gmail.com
14 Şub 2006 Sal 17:52:54 EET

teşekkür ederim! :)
bu listeye sorulacak soruları sanıyordum ki; son çare, yani google linux
forumlar vs incelendikten sonra kullanıyor.
belki 3-4 kere okudum kağıda yazdım ayrıca bunun gibi 3 belge daha var ama
nafile aynen verilen scriptleri yazmama rağmen ya anlayışım yeterli değil
yada yazılanlar özel durumlar için.
dün gece bu sabah için güya ayarlarım diyordum ama nafile, neyin
dayatmasıdır bu anlamadım.