[Pardus-kullanicilari] pardusu kuramıyorum

Ahmet OZKESEK ahmetozkesek at ttnet.net.tr
13 Şub 2006 Pzt 19:45:20 EET

crazychild78 wrote On 13-02-2006 17:05:

>     internet sitesinden pardusu indirdim ve cd ye
>     yükledim
>
>     ama bi türlü sistem açılışında göremiyorum yani sadece
>     winmdows
>
>     üzerindeyken autorun çalışıyor. ben nerde hata
>     yapıyorum

> Web Sitesi Sahibi Olmanın Tam Zamanı: Mynet Proservis Basit Paket: 25
> YTL / Yıl
> <http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=12649&url=http://proservis.mynet.com/detail_pk1.asp>

Belki basitçe olacak ama,

* Bilgisayarın açılış sırasında CD Sürücü, Hard disk sürücünden önce mi?
* Eğer yukarıdaki sıralama doğru ise, CD yi taktından sonra bilgisayarı
yeniden başlatınca
"İşletim sistemi bulunamadı, başka bir CD takın yada Hard diskten
başlatmak için Enter a
basın" gibi uyarılar geliyor mu?
* Tam olarak sistemin açılışta nerde takıldığını yada nasıl davrandığını
daha açık belirtebilir
misin?

Syg.