[Pardus-kullanicilari] Conexantlar

Engin Uysal engin19 at gmail.com
13 Şub 2006 Pzt 15:39:17 EET

Olayı çözmeme az kaldı, ancak son darbe için Ali Erdinç beyin yardımı
gerekiyor. Dün bir komutun çıktısını istemişti, yazdım ama hala cevap
alamadım.

Özet olarak modemin yeşil ışığını yakmayı başardım ancak modemi
yapılandırarak internete bağlanma işini beceremedim. Ali Erdinç Bey'in
yardımıyla bu işi halleder halletmez, en ufak ayrıntılarıyla neler
yaptığımı yazacağım.

Saygılarımla,
Engin Uysal

Umut Arican yazmış: