[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum Hatası

Ömer GÖKSOY goksoy.omer at gmail.com
13 Şub 2006 Pzt 12:37:42 EET

merhaba arkadaşlar,
ben tesadüfen pardusun varlığı keşfettim ve gördüğüm an "neden olmasın" diye
download edip, kurmaya çalıştım.
"kurdum" diyemiyorum çünkü iki kere kurmaya çalışmama rağmen hata
verdi. Daha önce de Linux'un değişik varyasyonlarını kullandığım için
kurulum veya disk bölümleme ile ilgili herhangi bi sorun yaşamadım. ancak
Durum göstergesi %80 lerde iken hata veip çıkıyor. ISO dosyasını doğru
download ettiğimi veya hatanın kaynağını nasıl anlarım.

Şimdiden teşekkürler.

--
Ömer GÖKSOY