RE: [Pardus-kullanicilari] GRUB ileçift işletim sistemi kullanımı

Tanzer GENC tanzer at arkas.com.tr
13 Şub 2006 Pzt 11:04:26 EET

Merhabalar,
Laptop'imda (IBM T41) windows XP, Pardus 1.0 ve RH AS 4.0'i var. Her ucunu
de grub konfigurasyonu ile problemsiz bir sekilde acabiliyorum. Onerim once
windows'u kurmaniz ardindan pardus'u kurmaniz boylece pardus grub'u
partition'larin son hali ile algilayarak kuruyor ve problem olmuyor. Ikinci
diske kurulum sonra bios'tan disk degistirme pratik bir cozum degil,
onermem. Aldiginiz hatayi yazarsaniz belki problemi cozebiliriz.

Tesekkurler,
Iyi calismalar
Tanzer GENC