[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
12 Şub 2006 Paz 21:04:40 EET

Pazar 12 Şubat 2006 20:31 tarihinde, Turkcan şunları yazmıştı:
> Delphi ile yazdığım kendi programlarım var. Açıkçası şirkette tamamen
> PArdus a geçip, Lisans problemini ortadan kaldırmak istiyorum. Ofis vb
> programlar tamamda, kendi otomasyon programlarımızı Kylix te derlemeden
> direkt Windows gibi çalıştırabilmem mümkün mü ben bunu merak ediyorum.

Delphi ile derlerken tüm bileşenleri de çalıştırılabilir dosyanın içine export
etmeyi seçerseniz wine ile bir şansınız olabilir sanıyorum ama sadece
_sanıyorum_ (borland bileşenleri shared durumdayken bunun mümkün olduğunu
zannetmiyorum)

Delphi ticari lisansınız varsa _yanılmıyorsam_ kylix edinebiliyorsunuz ben
olsam (en son object-pascal ile kod yazdığımdan beri en az 3 sene oluyor,
bazı şeyler değişmiş olabilir :)), kylix ile VCL componentları kullanarak
yazılan kodları, CLX eşlenekleri ile değiştirerek (zaten CLX'lerin amacı
platform bağımsız olmak) Kylix ile derler ve Linux altında bu yazılımları
kullanmayı denerdim.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>