[Pardus-kullanicilari] Canon Pixma IP1500 Yazıcı

Alper BASIRAN cilizenko at yahoo.co.uk
12 Şub 2006 Paz 20:28:32 EET

Pazar 12 Şubat 2006 20:12 tarihinde şunları yazmıştınız:
>  Merhaba,

>  Bazı donanım üreticileri, "sadece bu donanıma sahip kullanıcılar bu
> sürücüleri indirip bilgisayarına kurabilir" şeklinde bir kısıtlı
> lisans kullanıyorlar. Böyle bir durum yoksa ve teknik bir engel
> oluşmazsa (örneğin yazıcı sürücüleri cups kullanamıyor olabilir) pisi
> pakedi haline getireceğim.

yazıcı sürücüleri cups kullanıyor. bu konuda sorun olacağını sanmıyorum ancak
lisans metnini henüz okumadığım için bir kısıtlama söz konusu mu bilmiyorum.

>  Size yazıcınızı değiştirmeniz gerekiyor demek istemem :) Bir çözüm
> yöntemi mevcutsa çözmek ve sizi uğraştırmadan yazıcınızı çalıştırmayı
> tercih ederim.
>

>  Saygılar,

mecbur kalırsak değiştiririz. pardusa ve bir yazıcı feda olsun sorun değil.
ama yine de eğer çalıştırabilirsek neden olmasın :) değil mi

ilginiz için çok teşekkür ederim.