[Pardus-kullanicilari] Accessrunner firmware

Engin Uysal engin19 at gmail.com
12 Şub 2006 Paz 20:06:07 EET

Ali Erdinç Köroğlu yazmış:

accessrunner-firmware-1.0-1.pisi paketini kurdum. Ardından "/etc/init.d/cxacru start" komutunu verdim. Çıktısını aşağıya yapıştırıyorum. Sonda görülen birkaç "FATAL"'a rağmen modemin yeşil ışığı yandı. Ancak internete bağlanmak için modemi nasıl yapılandıracağız? Yani ISS kullanıcı adı ve parola'yı girdiğimiz bir komut olması gerekmiyor mu? Modem bağlı gözüküyor ama internet çalışmıyor.

Komut çıktısı:

NUJSEW1089J361 engin # /etc/init.d/cxacru start

Conexant AccessRunner microcode upload program. 6/9/2003

Josep Comas <jcomas at gna.es>

See credits in documentation

I found ADSL modem with VendorID = 0572 & ProductID = cb00

Firmware is sent!

Setting configuration...

Waiting ADSL line is up (until 90 seconds)...

ADSL line is up (Downstream 256 Kbits/s, Upstream 64 Kbits/s)

FATAL: Module crc32 not found.

Launching driver in normal mode...

FATAL: Error inserting cxacru
(/lib/modules/2.6.15.1-18/kernel/drivers/usb/cxacru.ko): Unknown symbol
in module, or unknown parameter (see dmesg)