[Pardus-kullanicilari] Asus AAM6000UG USB Adsl modem ve eciadsl sorunu

Engin Uysal engin19 at gmail.com
12 Şub 2006 Paz 17:02:33 EET

Erdinç Bey,
Bize de lütfen bir cevap yazsaydınız bir aydır. (Sadece iki komut
istiyordum) Haftalardır conexant yongasetli usb adsl modemleri sorup
duruyoruz ama sizden başka kimse bilmediği için bu olayı kimse cevap
veremiyor tabii ki. Paketleri (linux-atm ve accessrunner) yükledik, yeni
kerneli de yükledik. Şimdi ne komutu vereceğiz ki modemi yapılandırıp
başlatalım. Eğer "/etc/init.d/cxacru start" komutunu söyleyecekseniz
çıktısını aşağıya yapıştırıyorum:

NUJSEW1089J361 engin # /etc/init.d/cxacru start
Conexant AccessRunner microcode upload program. 6/9/2003
Josep Comas <jcomas at gna.es>
See credits in documentation
I found ADSL modem with VendorID = 0572 & ProductID = cb00
Error: I can't open file /usr/sbin/cxfirm4.bin

/usr/sbin/ dizinine göz attım fakat cxfirm4.bin diye bir dosya yok.
Dolayısı ile sizin hazırladığınız bu paketlerle modemi çalıştıramadım.

Bir ara bir arkadaşa hede hödö ediyor demiştiniz ama bayramda
çıkardığınız conexant paketleri ile hale internete bağlanamıyorum.
(Nedense) siz dahil hiç kimse de yardım etmiyor. Paketler hazır diye
adamı azarlamasaydınız bari.

İnternetsiz işletim sistemi hiç çekilmiyor, acil yardımlarınızı
bekliyoruz efem (sizin deyiminizle).

Tüm conexant çipsetli usb adsl modem kullanıcıları adına,
Engin Uysal

Ali Erdinç Köroğlu yazmış: