[Pardus-kullanicilari] Asus AAM6000UG USB Adsl modem ve eciadslsorunu

Engin Uysal engin19 at gmail.com
12 Şub 2006 Paz 11:03:21 EET

Aşağıda yazıda sözünü ettiğim yeni kernel dosyalarını
http://rapidshare.de/files/13067572/kernelyeni.rar.html bağlantısından
indirip kurabilirsiniz. Kernel dosyalarını kurduktan sonra grub.conf
dosyasını düzenleyip sistemi yeni kernelle açmanız gerekiyor.

Saygılarımla,
Engin Uysal

Engin Uysal yazmış: