[Pardus-kullanicilari] modem tanitimi

Burak Su mburaksu at gmail.com
12 Şub 2006 Paz 03:40:14 EET

difference arkadasim, kullandigin modem usb bir modem. o yuzden faik
arkadasimizin dedigi sanirim pek isine yaramayacak. bu konuda yaksu usb
modemin chip setini bir kontrol et. yanlis olmasin ama yaksu vb adsl
modemler belirli chipsetleri kullaniyorlar. Mesela benim modemim Starcom.
ama chip seti accessrunner conexant. bu chip seti soylersen belki yardimci
olabiliriz...
kolay gelsin...