[Pardus-kullanicilari] slm arkadaşlar

Mehmet H akyil45 at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 16:39:39 EET

Hayrullah COŞKUN wrote On 11-02-2006 01:24:
> benim sorunum belkide bilmediğim için linux mapi client var bunu
> biliyorum ama pardus için bir tane var mı birde ben çalıştığım yerde
> de kullanmak istiyorum ama bir uygulamayı kullanmam şart gibi dmware
> ile kullanıcılara bağlanıyorum pardus da dmware nasıl kullana bilirim
> yardımlarınıza şimdiden teşşekkür ederim.

aslında benzer problemi bende yaşıyorum. dmware den kastınız damaware
sanırım. aynı programı biz de kullanıyoruz. ne yazık ki linux sürümü
yok. wine altında kurmak istedim ama kurulum programı msi. bu yüzden
vazgeçtim. msi kuruluyor bir şekilde ama denemedim.
bu ve benzeri sebeplerden iş yerinde windows kullanıyorum. umarım aynı
programların linux versionları çıkar.
mapi den kastınız ne onu tam anlamadım. exchange kullanıyorsanız
evolution var ama henüz paketlenmedi sanırım. ben pop ile thunderbird
kullanıyorum exchange ile. bütün özellikleri çalışmıyor ama en azından
maillerimi alıp gönderebiliyorum.
iyi çalışmalar