[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
11 Şub 2006 Cmt 14:04:16 EET

Turkcan wrote On 11-02-2006 12:52:
> Selamlar,
>
> Bende Pardus dünyasına bir giriş yaptım. Türkiye ye ait böyle bir ürün
> olması beni çok heyecanlandırdı. Bu daha 1.0, ileri versiyonları daha iyi
> olur mutlaka. Ben devletin yerine olsam, Tübitak bütçesini sırf bu iş için
> bütçesini arttırırım. Programcı kadrosunu daha da güçlendiririm.
>
> Bu arada bir şey sormak istiyorum, Windowsun exe programlarını pardus ta
> çalıştırabilme imkanı var mı?

Windows da kullanılan exe programları Pardus altında wine programı
sayesinde çalıştırılabilir. Şahsen ben kendim denemedim ancak bütün
programların sıhhatli olarak çalışma garantisi yok. Bence özel bir takım
programlar hariç gerek de yok. Aynı işleri yapabilen başka programlar
pardus içerisinde zaten mevcut. Size hangileri lazım ?