[Pardus-kullanicilari] Linux-atm ve accessrunner pisi paketleri modem yapılandırması

Engin Uysal engin19 at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 13:47:26 EET

Haftalar sonra yeni kerneli kurdum. Grup.conf dosyasını düzenleyerek
bilgisayarı yeni kernelle açtım. Conexant çipsetli modemler için gerekli
"linux-atm" ve "accessrunner" pisi paketlerini inşa ederek kurdum. Şimdi
son adıma geldim ama nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Modemi yapılandırmak ve başlatmak için bir takım komutlar vermek
gerekiyor. Pardus-wiki'den speedtouch'ın "nasıl" belgesine baktım ama o
komutlar çalışmadı. Modemi nasıl yapılandıracağımı ve başlatacağımı
bilenler varsa, insanlık nâmına yardımlarını bekliyorum.

Bu arada, Pardus-wiki'de speedtouch'ın nasılını okurken dikkatimi çekti,
modemi yapılandırırken yazılım vpi ve vci numaralarını istiyormuş. Ben
bu numaraları bilmiyorum. Conexant kurulumunda da istiyorsa, bu
numaraları nerden bulabilirim?

Saygılar,
Engin Uysal