[Pardus-kullanicilari] Kaniyan yaram DHCP

Furkan Duman coderlord at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 13:06:41 EET

Bende de oluyor bu sorun. Herkeste olduğunu düşünmüştüm ancak değilmiş
demek ki. İlla ki dhcpcd yi kendim çalıştıracağım.

Sorunun şundan kaynaklandığını düşünüyorum. Comar dhcpcd yi bazı
parametrelerle çalıştırıyor. Benim modemden bu şekilde ip alamıyor.

Ben parametresiz elle çalıştırdığımda ip alabiliyorum.

11.02.2006 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com> yazmış: