[Pardus-kullanicilari] Kaniyan yaram DHCP

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
11 Şub 2006 Cmt 00:47:03 EET

Ben bu sorunu kurduğum hiçbir makinada rastlamadım.
benim ağ ayarlarımda beş tane ayar var  ve her seferinde en son
bıraktığım çalışıyor. Değişiklik gerektiğinde ayarları açıp
gereksizi kapatıp, gerekli olanları açıyorum.

Direkt olarak ara birim ile kurduğuna emin misin?
öyle ise http://bug.uludag.org.tr' a rapor ediver.

bir de ufak bir rica, aynı problem için tek mail üzerinde thread bazlı git.
yeni bir mesaj yazma, eskisinin üzerine cevap yaz ki takip kolay olsun.

Selamlar