[Pardus-kullanicilari] Pardus Acilis Ekrani

Soner kacar sonertheking2001 at yahoo.com.au
11 Şub 2006 Cmt 00:27:27 EET

Merhaba
Daha oncede belirmistim, ben pardusu ingilizce olarak kullaniyorum
Is arkadaslarimda bazen benim makinami kullaniyorlar.
calisma arkadaslarim maalesef turkce bilmiyorlar. Acilis ekrani
yani kullanici ismi/sifre girdigimiz bolum, dil secenegimiz
ingilizce olsa bile hep turkce geliyor. O ekrani ingilizce gorme
imkanimiz varmi ? Pardus kullaniciyi onayladiktan sonra ingilizceye
donuyor ve modullerin yuklendigi ekran ingilizce oluyor.

Soner NE kacar NE kacmaz