[Pardus-kullanicilari] işlemci ısısı kritik değere ulaştı...

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
10 Şub 2006 Cum 15:01:02 EET

Merhaba. Bu biraz linux'la windows' un sistemi nasıl kullandığı ile alakalı
bir sorun. Daha önce benim başımda böyle bir problem vardır ve
java yazılımı yaparken sistemim uçuyordu. sistemi ayakta tutmak için altını
boş tutmam gerekiyordu.

Biraz benim gibi dener misiniz? böylece biraz bu konuda ilerleme
kayıt ederiz.

bir de soğutma sisteminin düzgin çalıştığından emin olun.
Bazı sistemlerde soğutma sistemini yazılımsal olarak çalıştırılıyor.

Selamlar ihsan.