[Pardus-kullanicilari] PISI ve Proxy

Furkan Duman coderlord at gmail.com
9 Şub 2006 Per 23:48:28 EET

Pisi nin proxy desteği olan sürümü henüz depoya girmedi.

Şirkette MS proxy kullanıyorsunuz galiba. NTLM sorunu gibi duruyor.
NTLMAPS yi google da aratın. Bu sorun için yazılmış ufak bir python
programı. wget için işe yarayabilir.

09.02.2006 tarihinde Soner kacar <sonertheking2001 at yahoo.com.au> yazmış: