[Pardus-kullanicilari] openoffice İngilizce'leşmiş

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
9 Şub 2006 Per 19:19:33 EET

Bulent TUNCBILEK wrote On 09-02-2006 19:02:
> yazınızı okur okumaz bende bir sistem güncelemesi yaptım ve sonuc aynı
> dediğiniz gibi.
> Bir anda OpenOffice türkceyi unutu. :)
>  Büyük ihtimale dikkatsizlik sonucu ingilizce versiyonu koymuşlardır
> depoya. düzeltilir umarım. Bu arada benim gibi kotalı arkadaşlar
> ingilizce openoffice istemiyorlarsa sistemi güncelemesinler.
Merhaba

Sistemi rahatlıkla güncelleyebilirsiniz. OpenOffice.org'un Türkçe olması
için şu işlemleri yapın (menülerin İngilizce karşılıkları ile)

1. OpenOffice.org'u başlatın
2. Menüden Araçlar -> Seçenekler -> Dil ayarları -> Diller penceresine
kadar gelin.
3. Kullanıcı arayüzü seçeneğini "Türkçe" olarak işaretleyin.
4. OpenOffice.org'u kapatıp yeniden açın.

İyi çalışmalar
Görkem