[Pardus-kullanicilari] openoffice İngilizce'leşmiş

Bülent Potur bpotur at gmail.com
9 Şub 2006 Per 14:02:06 EET

openoffice-2.0.1-11-2.pisi dosyası 100 MB kadar. Ben hala Lexmark X1100
yazıcımı çalıştıramadığımdan belki bu yeni sürüm yardımcı olur diyerek dün
indirip sistemi güncelledim. Yazıcı yine çalışmadı. Bu arada openoffice
programı da tamamen İngilizce hale dönüştü.
Bir gazetedeki openoffice Türkçe ve zemberek-server reklamlarının listeye
iletildiği bir günde ilginç bir "ironi"
Bülent Potur

"Computers are like air conditioners, they do not work when you
open Windows!"