[Pardus-kullanicilari] Çift Ekran

Hüseyin F. blendertr at gmail.com
9 Þub 2006 Per 13:23:56 EET

Herkese kolay gelsin..

Diz üstüme bağladığım ikinci ekrandan görüntü alabiliyorum fakat ne yaptıysam aynı anda hem diz üstünün ekranından hemde diğer ekrandan görüntü alamadım.

Şunuda eklemek istiyorum. Pardus açılırken her iki ekrandan görüntü alabiliyorum ve F tuşlarıyla ekranlar arasında geçiş oluyor fakat nezaman X çalışmaya başlıyor ozaman dizüstünün ekranındaki görüntü gidiyor ve F tuşları işe yaramıyor.

Sorunumu xorg.conf da yapacağım kimi değişikliklerle çözebileceğimi düşündüm. Ben xorg.conf içine çok bilmesem de kimi şeyler ekledim, çıkardım, çeşitli denemeler yaptım, intenetten aradım örnek bir xorg ardım fakat bulamadım veya yabancı dilim çok üyü olmadığı için anlamadım.

Bu sorunum xorg.conf ile çözebilirmiyim? Eğer xorg.conf'u değişitirerek çözülebiliyorsa örnek bir xorg.conf dosyası nereden bulabilirim?

Tekrar kolay gelsin...

Hüseyin