[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
9 Þub 2006 Per 12:46:58 EET

 Merhabalar,

On Thursday 09 February 2006 12:29, Mustafa IÅžIK wrote:
> Melek hanım öncelikle bilgisayarınızdaki harddisk ancak pardus
> kuulumuna yetecek büyüklükte...ancak yedekleme yapsanız iyi olur.Çünkü
> tüm verileriniz pardus kurulumu esnasında silinecektir.Ancak kurulum
> FreeDos(Formatsız)alana yayıpabilmektedir
> Bu nedenle harddiskinizi formatsız hale getirmeniz gerekiyor (FreeDOS
> konumlu harddisk kullanmalısınız)...

 Burda söylediğiniz şeyler doğru değiller. Pardus 1.0 kurulmak için minimum
3.5Gb alana ihtiyaç duyuyor. 5Gb'lık bir disk bölümü, disk alanı ile ilgili
uzun süre sorun yaşamadan Pardus kullanmak için yeterli.

 Ayrıca kurulum herhangi bir alana yapılabilir, formatsız ya da başka bir şey
olması gerekli değil. YALI'dan kurulum yapacağınız disk bölümünü seçtiğinizde
zaten kendisi gerektiği şekilde dosya sistemini formatlıyor. Bu yüzden, eğer
Pardus kurabileceğiniz bir disk bölümünüz varsa, diskinizi formatsız hale
getirmek de dahil, öncesinde herhangi bir şey yapmanıza gerek yok.

 Ayrıca bildiğiniz gibi bir Pardus kurulum belgemiz[1] de mevcut, kurulum ile
ilgili bir şey söylenmesi gerektiğinde oraya referans vermek, eğer o belgede
eksikler varsa tamamlanması için önerileri ayrıca listeye göndermek daha
kolay ve doÄŸru olur.

	[1] http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL_Kurulur

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at uludag.org.tr
 http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing