[Pardus-kullanicilari] HP 1315 NASIL YUKLENIR ARKADASLAR

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
9 Şub 2006 Per 09:33:45 EET

Sayın arkadaşım Muzaffer
Anladığım kadarıyla güncellemelerde noksanın var Güncellemelere gir Yönetici
modunu tıkla parolanı gir tamamı tıkladıktan sonra depo ayarlatını tıkla
paketleri güncelle tıkla tabiki bunları yaparken yüklü olmayan tüm paketleri
seçmiş olman gerekli pardus devel yüklemesini bitirdiğinde güncelleme
listesinde hplip göreceksin kutunun içini tıkla güncellemeleri yükle tıkla
artık tamam benim önerim hplip katagorisindeki tüm kutuları seçmen sistemi
güncelledikten sonra çık yazıcını göreceksin Hp Photosmart ve Hp Psc 1315 ve
1315hpijs olarak mevcuttur Kolaygelsin