[Pardus-kullanicilari] KMoney yok mu?

Mehmet H akyil45 at gmail.com
9 Şub 2006 Per 08:47:46 EET

Barış Metin yazmış:
> Salı 7 Şubat 2006 08:29 tarihinde, Mehmet H şunları yazmıştı:

> Aslında haklısınız bu bir anlaşmazlık olarak gözüküyor... Aslında bu daha çok
> benim wiki yöntemimi unutmamdan kaynaklanıyor. Yanlış yönlendirme için özür
> dilerim...
>
> Bununla birlikte bu konunun farklı geliştiriciler arasında farklı bir şekilde
> anlaşıldığını da gördüm bu yüzden konuyu diğer geliştiricilere de açarak
> kendi aramızda bir karar alacağız :).
>
> Uyarı için teşekkür ederim.
>
> iyi çalışmalar,
> --
> [...]
açıkçası bu konuda benim fikrim bugs ya da başka benzer bir sistem. bir
türlü wiki ye alışamadım. benim gibi birçok kişi de ilk girdiğinde
bulamadılar nasıl yaptıklarını. ayrıca takibi zor. ben bir paket
isteğinde bulunmuştum. yapıldı ama hatalı çalışıyor. bunların bugs tan
daha kolay takip edilebileceğini düşünüyorum.
tabi bunlar kişisel kanaatim.
herkes bu konuda görüşlerini belirtebilir. veya anket benzeri çalışmalar
yapılabilir belki bu konularda.
tabi nihai kararı geliştiriciler verecektir.
iyi çalışmalar