[Pardus-kullanicilari] KMoney yok mu?

Barış Metin baris at uludag.org.tr
9 Şub 2006 Per 00:34:17 EET

Salı 7 Şubat 2006 08:29 tarihinde, Mehmet H şunları yazmıştı:
> merhabalar
> konuya burda girmek istemezdim ama birşeyi merak ettim. geliştiriciler
> arasında bir kararsızlık mı var ben mi yanlış anlıyorum. bir kısım
> arkadaşlar wikiye girilecek diyor paket istekleri, diğer bir kısım bugs
> sistemine girmemizi istiyor. bugs sistemine girince uyarıyor arkadaşlar.
> bu konuda resmi bir mail atılsa nasıl olur? nereye girilecek paket
> istekleri bugs a mı wiki ye mi?
> hangisi resmi hangisi değil?

Aslında haklısınız bu bir anlaşmazlık olarak gözüküyor... Aslında bu daha çok
benim wiki yöntemimi unutmamdan kaynaklanıyor. Yanlış yönlendirme için özür
dilerim...

Bununla birlikte bu konunun farklı geliştiriciler arasında farklı bir şekilde
anlaşıldığını da gördüm bu yüzden konuyu diğer geliştiricilere de açarak
kendi aramızda bir karar alacağız :).

Uyarı için teşekkür ederim.

iyi çalışmalar,
--