[Pardus-kullanicilari] opengl

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 21:18:08 EET

 Merhaba,

> Sistemimde OpenGl'in 1.2 sürümü var. Glest diye bir oyun oynacağım
> ama opengl'in 1.3 sürümünü istiyor. Ekran kartım: SIS
> M650_651_650_740. Bu opengl'i 1.3 yapmak için bir pisi paketi var mı?
> Ne yapmak lazım?

 1.4 istiyorum diyor. Ancak o da çok acayip olmuş çünkü gördüğüm
kadarıyla sadece 1 adet extension'a ihtiyacı var
(GL_EXT_texture_env_combine dı sanırım) ve bana mantıklı gelmedi. Bir
kaç farklı ekran kartına sahip bilgisayar üzerinde deneme yapmam
gerekiyor, konu ile ilgileneceğim.

 Bu arada bana özelden glxinfo komutunun çıktısını iletebilir misiniz ?

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens