[Pardus-kullanicilari] nfs ve samba protokolleri

Nihad Karslı enki at r-3.org
8 Şub 2006 Çar 17:00:41 EET

cekirdekde nfs destegi yok gorunuyor samba da oldukca problemli nfs destegini
nasıl ekleriz yada samba network u nasıl kurarız lisa dosyasıda yok gorunuyor
smfs de yada ben goremiyorum .amacım lokal networkde bir makinedeki home yada
hdax i paylaşıma acmak ve yedekleme yapabilmek ortak programların dataları
için sistem 7 makineli kucuk bir ofis deki kablolu kablosuz ag internet ve
yazıcı paylaşımları mevcud  butun pc lerde pardus kurulu