[Pardus-kullanicilari] kısayol oluşturma

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 15:56:58 EET

Tahir KILIÇ wrote On 08-02-2006 15:32:
> merhaba,
> öncelikle pardus'un hazırlanmasında emeği geçen herkese çok çok
> teşekkür ederim. şahane olmuş.
> Daha önce mandrake kullanmıştım ama genede acemi bir linux
> kullanıcısıyım.
> pardus'ta kısayol nasıl oluşturabilirim. Örneğin müzik klasörünün
> kısayolunu oluşturup masaüstüne atmak istiyorum.
Merhaba

Sırasıyla şu işlemleri yapın.

1. Masaüstünün boş bir yerine fareyle sağ tıklayın.
2. Açılan menüden Yeni Oluştur -> Konuma Bağlantı'yı seçin.
3. Dosya adını verin (herhangi bir isim olabilir)
4. Konuma bağlantıyı girin (örneğin müzik klasörü)
5. Tamam diyerek çıkın.

Masaüstünde kısayol (daha doğru ifadeyle, bağlantı)
oluşacaktır.

İyi çalışmalar
Görkem