Re: [Pardus-kullanicilari] Re: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 1, Konu 58

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
8 Şub 2006 Çar 15:53:23 EET

Teşekkür ederim gayet izah edici oldu. Bende bu arada kurmak istediğim
programların help yada readme içeriklerinden de epey bişeyler öğrendim.
Eminim açıklamalarınız Pardus'u yeni kullanmaya başlayan arkadaşlar için
benim için olduğu kadar açıklayıcı olmuştur.
Kradio adlı bir programı kurmayı başardım. Fakat Pardus içerisinde bulunan
Tv uygulamalarında da olduğu gibi bu uygulamada da bir türlü sesi alamadım.
Inca BT878 radyolu tv kartım var. Program yayın alıyor görünüyor ancak sesi
bir türlü  alamıyorum.
Xp ye geçip orada radyo ve tv yi denedim sorun yok.
Pardus'da diğer uygulamalardada sorun yok.

Kolay Gelsin

Cumhuriyet Üniversitesi
Tıp Fak.
Beyin ve Sinir Cerrahisi AD.