Re: [Pardus-kullanicilari] Casper Notebook Pardus 1.0 kurulumu, grub ta kurulum takılması

Bülent Potur bpotur at gmail.com
8 Şub 2006 Çar 07:58:13 EET

Sevgili Umut,
Notebookuma 2003 Aralıkta Mandrake10 kurdum. Hiç sorun çıkarmadan kuruldu.
Daha sonra Care2x <http://www.care2x.org/foundry/> programını Türkçe'ye
çevirir iken üstün server, mysql, php, postgresql özellikleri nedeni ile
Gelecek Kurumsal Linux kurdum ve bu ortamda çalıştım. Gelecek Linux da
hiçbir sorun çıkarmadan kuruldu. Knoppix live CD leri de hiçbir sorun
çıkarmadan boot eder. Ayrıca Poor man's install şeklinde DVD sinin iso
dosyasından da notebookumda Knoppix çalışmaktadır.
Dün akşam ne Pardus 1.0 ne de Pardus 1.1 çalışan CD lerinin de notebookumda
çalışmadığını saptadım. Ya da ~8 ay sonra tekrar deneyerek anımsadım.  Onlar
da hep grub> komutunda takılıp kaldılar.
Ben kendim bu sorunu halledemezdim.
Sağ olsunlar Talat Uyarer beyefendi liste dışı özel elmek olarak zipli halde
smart_boot_manager.iso dosyasını göndermişler. Bunu bir CD ye yaktım. Önce
bununla açınca daha sonra da Pardus kurulan CD sini takınca başkaca bir
problem yaşamadan kurulum tamamlandı. Yani artık Pardus da notebookumda
çalışıyor Şu anda aynı hardda çalışanlar Pardus, XP, Gelecek Kurumsal,
KnoppixDVD Poorman' install.
Yani insanın çok seçeneği olması iyidir.
Kınanan sözünüzü de samimiyete bağlıyorum. Ayrıca Çılgın Türkler kitabının
moda olduğu Pardus'un kükrediği bu günlerde kompliman olarak dahi
alınabilir. İşte ben de kendime göre Pardus'un iyi yönde ilerlemesi için
zaman ayırıyorum bir gönüllü kullanıcı ve testçi olarak.
Selamlar,
Bülent Potur <http://web.ttnet.net.tr/bpotur>

08.02.2006 tarihinde Umut Ozan SOR <umutozan at ispro.net.tr> yazmış: