Re: [Pardus-kullanicilari] Re: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 1, Konu 52

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
8 Şub 2006 Çar 00:15:32 EET

Aslında can alıcı noktaya vurgu yaptınız Muharrem bey.
Depoda olmayan bir uygulamayı ya da programı nasıl kuracağımı inanın hiç
bilmiyorum..
Pardusda bir çok ayrınıtıyı öğeniyorum, sorunlarımıda tek tek aşıyorum,
sanırım en önemlilerinden birine sıra geldi: Yani nasıl program kurulur?
Bu istatistik programları arasında da sanırım en uygulanılabilir ulanı
dataplot, sigmapoltu kullanmıştım, biraz ona benziyor..
Kolay gelsin