Re: [Pardus-kullanicilari] Printer azizliği

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
7 Şub 2006 Sal 22:18:16 EET

Sayın arkadaşım
garanti olsun diye #sudo chmod 777/var/tmp   ve #sudo chmod 1777 /var/tmp
komutlarının her ikisisnde girdim  Open Office için Pirinteri iptal edip
$cd /opt/OpenOffice.org/lib/ooo-2.0/program  $sudo ./spadmin  ardından
açılan pencereye kullanıcı şifrem  akabinde printer tanıtımında varsayılanı
okeyleyip çıktım herşey yerli yerine oturdu baskı sorunu yok işşallah sabah
kalktığımda aynı durumla tekrar karşılaşmam.Saygılar