[Pardus-kullanicilari] Printer azizliği

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
7 Şub 2006 Sal 21:53:45 EET

Sayın Arkadaşlar
Dün akşam printer ile hiçbir sorunum kalmadı demiş büyük lokma yutacağıma
büyük laf etmişim sabah kalktığımda İnternete girdim önerilen siteden linux
komutlarını print edecektim yine baskı yok Hemen çıkıp ikinci hardımdaki
pardus a girdim baskı gerçekleşti.Döndüm birinci harddaki pardusa printerde
Ofis denemesi yine baskı yok Allahtan gelen komutları bir deftere yazmış
karşılarınada not düşmüştüm sil yeni baştan biraz uğraşı sonunda oturdu
ttnet deki bir aksama yüzünden 21.00 a kadar internet bağlantısı
oluşmadı.Merakım her iki Pardus dada aynı uygulamal ile printer tanıtımı ve
baskı oluşturma gerçekleştirdiğim halde Kapatıp sabah açtığımda IDE 0
harddaki Pardus neden aksama yapmış olabilir.Bir fikriniz varmı? İşşallah bu
gece kapattıktan sonra sabaha aynı problemle karşılaşmam.Teşekkürler

Bilgisayarınızı korumak için MSN Güvenliği tercih edin!
http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/