[Pardus-kullanicilari] İnternet bağlantısı olmayan bilgisayarlar için program ekle,kaldır güncelle

Engin Uysal engin19 at gmail.com
7 Şub 2006 Sal 21:42:40 EET

http://paketler.uludag.org.tr/pardus-1.0/
Yukarıdaki adres resmi pisi paketleri deposu. Bunları bilgisayarına
indirdikten sonra Pardus'ta kurabilmek için iki yol var.

Birincisi dosyanın üzerine çift tıklamak. Sonra sana yönetici (root)
şifresi soracak. Girdikten sonra geri kalanını "PİSİ KGA" isimli program
ekleme kaldırma programı halledecek.

İkinci yol, konsoldan paketin olduğu dizine geçerek,

sudo pisi it paketismi.pisi
sudo pisi install paketismi.pisi

komutlarından herhangi birini vermek. Yine yönetici şifresi isteyebilir.
Daha sonra da herşey düzgün giderse, programınız kurulmuş olacak

Saygılarımla,
Engin Uysal

Not: Yaşasın! Artık ben de biraz Linux biliyorum ve bazı sorulara cevap
verebiliyorum !...

M.Kemal AYYILDIZ yazmış: