[Pardus-kullanicilari] Kara listelerle ilgili bir durum mu?

Levent Uysalener leventuysalener at netcontact.ath.cx
7 Şub 2006 Sal 20:44:22 EET

Merhabalar

Yaklaşık 6-7 defadır mesaj göndermeye çalışıyordum Returned email başılığıyla aşağıdaki mesaj geliyordu.

 " <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> (ns2.uludag.org.tr: 554 Service unavailable; Client host [85.99.202.237] blocked using dnsbl.njabl.org; open proxy -- 1130029204) "

Modemi resetledim Yeni bir IP aldım. Ancak mesaj gönderebildim. Bazı IP adresleri sanırım kara listelere girmiş yanlış anlamadıysam Bu durum başka bir yerdede başımıza gelebilir ve biz mailimizi gönderdik karşı tarafa ulaştı sanabilirmiyiz Çok mu teorik oldu :))

--

Sevgiler

Levent Uysalener

leventuysalener (at) netcontact.ath.cx

NETCONTACT - Tüm Netseverlerin Kesişme Noktası
http://netcontact.ath.cx