[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda sorun

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
7 Şub 2006 Sal 18:35:53 EET

Merhaba;

On Tue 07 Feb 2006 17:47, Mustafa IŞIK wrote:
> donanım sorun çıkatmaz.Ya Suse kaldırmada sorun yasanıyor yada boot disk
> hatalı yazılmış.Tekrar bir disk yazılmalı ve suse kendi CD si ile
> formatlamnarak Pardus kurmak denenmeli
> Pardus donanımları otomatik olarak algılayabilen bir Operating
> System...Sorun bence SuSe'den kaynaklanıyor.

Bu kaniya nerden vardiniz? "Suse Kaldirmak" diye tabir ettiginiz islem,
harddiskin formatlanmasi (bicimlendirilmesi) olmali. Eger asil hataya dikkat
ederseniz, disk bicimlendirmenin sona erdigi ve kurulma gecildigi, daha sonra
kurulumun durdugu bilgisi verilmis. Bu durumun kaldirilamayan bir SuSe ile ne
ilgisi var ben anlayamadim.

Suse CD ile de formatlasaniz, slackware ile de formatlasaniz, pardus ile de
formatlasaniz ayni araci kullanacaksiniz, en fazla birkac surum farkli
olacak. Suse kaldirmak'tan baska birsey kastetmiyorsaniz, diskteki eski
susenin bu sorunla  bir ilgisini goremiyorum.
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693