[Pardus-kullanicilari] Wine uygulaması

Fatih Aşıcı fasici at linux-sevenler.org
7 Şub 2006 Sal 16:48:29 EET

Salı 7 Şubat 2006 16:11 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Biliyorum bu günde çok oldum ama ne yapıyım?
> Wine da SPSS kurmuştum.
> Wine program kaldırmadan kaldırmaya çalıştım ama kalkmadı.
> Hata verdi, bende Wine'ı kaldırdım ama Wine/program/SPSS for windows/SPSS
> for windows 10.0 dizini kalakaldı nasıl kaldıracağım ?

tüm wine yapılandırmanızı silmek için ev dizininizde gizli olan ".wine"
dizinini silin. Menü öğelerinden kurtulmak için ise yine ev dizini içinde
gizli olan .local dizinine sonra share/applications dizinine girin. Buradaki
wine dizinini silin.