Yanýt: [Pardus-kullanicilari] pisi problemi-pisi kullanýlamýyor

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
7 Þub 2006 Sal 15:59:23 EET

pisi rebuild-db
ile ortaligi bir toparlayin... sonra paket adreslerini bir daha eklersiniz...
tabi ki yukaridaki komutu girebilmek icin
su
sonra da root sifrenizi girmeniz gerekiyor...
Pardusla kalin...

Mehmet H <akyil45 at gmail.com> yazdı: merhabalar
maili yanlışlıkla pisi listesine atmışım önce. pisi listesine hata
gönderilmediğini sonradan gördüm. o yüzden bu gruba da atmak istedim.

pisi-kga ile depo listeme bir ekleme yapmak istedim fakat program cevap
vermeyi durdurdu. kapattım. sonra pisi ile ilgili ne komutu verirsem
vereyim aşağıdaki hatayı alıyorum. pisi ile ilgili hiç bir işlem
yapamıyorum. ayrica kga da açılmıyor. ne yapabilirim?

userim wxGTK # pisi build pspec.xml
Program sonlandırıldı.
Veritabanı package-repo-http://ahmet.fasafiso.org/pardus/pisi-index.xml
için okuma ya da yazma erişimi edinilemedi
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

userim wxGTK # pisi list-repo
[...]

userim wxGTK # pisi list-repo -d
Program sonlandırıldı.
pisi.lockeddbshelve.Error: Veritabanı
package-repo-http://ahmet.fasafiso.org/pardus/pisi-index.xml için okuma
ya da yazma eriÅŸimi edinilemedi
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri-iz:
 File "/usr/bin/pisi", line 76, in ?
   cli.run_command()
 File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 108, in run_command
   self.command.run()
 File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/commands.py", line 839, in run
   self.init()
 File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/commands.py", line 146, in init
   comar = self.comar)
 File "/usr/lib/pardus/pisi/api.py", line 71, in init
   ctx.repodb = pisi.repodb.init()
 File "/usr/lib/pardus/pisi/repodb.py", line 111, in init
   db.init_dbs()
 File "/usr/lib/pardus/pisi/repodb.py", line 53, in init_dbs
   packagedb.add_db(x)
 File "/usr/lib/pardus/pisi/packagedb.py", line 114, in add_db
   pisi.packagedb.packagedbs[name] = PackageDB('repo-' + name)
 File "/usr/lib/pardus/pisi/packagedb.py", line 41, in __init__
   self.d = shelve.LockedDBShelf('package-%s' % id )
 File "/usr/lib/pardus/pisi/lockeddbshelve.py", line 93, in __init__
   raise Error(_('Cannot attain read or write access to database %s') %
dbname)