[Pardus-kullanicilari] blackdown java sorunu

Serdar Güler e141598 at metu.edu.tr
7 Şub 2006 Sal 11:54:49 EET

herkese iyi günler,

geçen gün unofficial bir depodan bi pisi paketleri yükledikten sonra
önce fontlarda bozulma oldu, daha sonra sürekli kullandığım bir java
programı bazı .so uzatılı dosyaları bulamadığından dolayı çalışamadığını
söylemeye başladı. blackdown java'yı kaldırıp tekrar yükleyeyim dedim.
bu sefer de bir sürü kde uygulaması bu uygulamaya bağımlı olduğu için
onları da kaldıracağını söyledi.

pisi'nin arayüzünde bağımlılıklara dokunmadan belli bir paketi tekrar
yükelemek ya da tamir etmek gibi bir seçenek bulamadım. bu işi komut
satırından yapmak mümkün müdür?

ya da sorunumu başka türlü çözmemin bir yolu var mıdır?

cevap verecek herkese şimdiden teşekkürler...