[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda sorun

talat coskun talat at uzmanislem.com
7 Şub 2006 Sal 09:56:06 EET

İnternetten indirdiğim iso dosyasını cd ye yazdım.Ve bu
cd'le pardus'ü bir pc ye kurdum.Şu anda üzerinde
çalıştığım sistem bu sistem.Pardus'ü çok beğendim ve şu an
suse 10.0 kurulu iki adet pc ye de kurmaya karar verdim.Ama
bunda başarılı olamadım.Çünkü her iki pc de
de;biçimlendirmeden sonra sistem kurulumu başlıyor ve
kurulumun %8 gösterdiği bir yerde sistem
donuyor.Donduğu noktadaki kurulan paket:Fam,dosya izleme
aracı.Hata (Errno5) girdi/çıktı hatası ve alta sistemi
yeniden başlatın yazıyor.Ne yaptıysam sorun çözülmedi.Her
iki pc de asus anakart olması ortak nokta.Bu sorun
nedendir?Ve nasıl çözülebilir?Bütün pc lerde artık pardus
görmek istiyorum.