Ynt: Re: [Pardus-kullanicilari] XP SÄ°LÄ°NDÄ°

MUVAHHÝT zaferyeniboyut at mynet.com
7 Þub 2006 Sal 09:08:35 EET

windows iþletim sisteminin bulunduðu diske pardus kurduðunuzda bazen
ikiside açýlmayabilir,grup yazan bir yazýnýn haricinde birþey
göremezsiniz,bu bilgilerinizin silindiði anlamaýna gelmez zaten
silinmeside mümkün deðildir,
bilgisayarýnýzý xp cd siyle baþlattýktan sonra yeniden kuruyormuþ
gibi devam edin yükle -onar seçeneðine geldiðinizde onar ý seçin
yeniden baþlattýðýnýzda windows açýlacaktýr,
dikkat;yükle seçeneðinizi seçerseniz belgelerinizin bulunduðu kýsma
yüklemeyin tüm bilgileriniz silinir